Belgeseller, Tarih
Malcolm X'in suikastından haksız yere hüküm giyen Muhammed Abdülaziz'in profili. Aziz'le beraatinden bu yana yapılan ilk televizyon röportajını içerir. Bu özel program, Malcolm X'in 1965 yılındaki şok edici suikastını, Aziz'in parmaklıklar ardında ve şartlı tahliyede geçirdiği on yılları ve Aziz'in ailesi üzerindeki yıkıcı etkisini takip ediyor.