Tarih, Belgesel Serisi
Bir annenin, oğlunun naaşını Şikago'ya götürme mücadelesinin ve sonuçta insan hakları hareketi için bir dönüm noktası olan, hem önemli hem de üzücü bir şekilde herkesin görebilmesi için cenazeyi açık tabutla yapma kararının yeni ve derinlemesine incelemesi. Jim Crow South'un oğlunun katilleri ile mahkemede yüzleşmesine yolculuk.