Uçak Kazası Raporu
Sürükleyici bir belgesel dizisi olan Air Crash Investigation, yakın zamanda yaşanan büyük uçak ve helikopter kazalarını araştırarak nasıl ve neden olduklarını ortaya çıkarmaya çalışıyor. Mayday, izleyicileri sıkıntı yaşayan altı farklı uçağın içine götürerek kokpitteki ve kabindeki gerginliği ve baskıyı yeniden hissettiriyor. Ustalıkla hazırlanmış bu dramatik yeniden canlandırmalar, kurtarılan kokpit ses kayıtlarının ve hayatta kalanların ifadelerinin deşifrelerine dayanıyor. Haber görüntüleri, görgü tanıklarıyla yapılan röportajlar ve uçuşla ilgili bilgisayar grafikleri, havacılık sektöründeki tartışmaların merkezinde yer alan güvenlik konularına ışık tutuyor.
Air Crash Investigation, büyük kazaların nedenlerini anlamak için eldeki verileri birleştirmeye çalışan kazazedeleri, kaza kurbanlarının aile üyelerini ve uçak kazası dedektiflerini takip ediyor. Air Crash Investigation'ın her bölümü, hava güvenliğinin belirli bir yönüne ilgi çekici ve derinlemesine bir bakış sunuyor. Bu yeni dizide kaçırmalar, bakım kusurları ve çarpışmaların yanı sıra, son yılların en büyük havacılık sorunu olan, pilotların artan otomasyonla başa çıkmayı öğrenmek zorunda kalmasına da ışık tutuluyor.