Tsunami: Kıyamet Dalgaları
Daha önce görülmemiş arşiv görüntüleri ve anlatılmamış hayatta kalma hikâyeleriyle, 2004'te ülkeden ülkeye ilerleyen ölümcül tsunaminin en kapsamlı anlatımı.