Tekli̇f 6 Mayis’ta sona erecek
Dünyanın en sevilen pilot köpeği Snoopy, ezeli rakibi Red Baron'la kozlarını paylaşmak üzere havalanarak hayatının en büyük görevine yelken açarken, en yakın dostu Charlie Brown da kendi efsanevi macerasının peşinden gitmektedir.
Dünyanın en sevilen pilot köpeği Snoopy, ezeli rakibi Red Baron'la kozlarını paylaşmak üzere havalanarak hayatının en büyük görevine yelken açarken, en yakın dostu Charlie Brown da kendi efsanevi macerasının peşinden gitmektedir. ICE AGE filmlerini yaratan Charles M. Schulz ve Blue Sky Stüdyolarının hayal gücüyle ortaya çıkan THE PEANUTS MOVIE, her mazlumun bir gün yüzünün güleceğini ispat ediyor.