Bolt
Bolt, Hollywood’un en büyük gösterisinin yıldızıdır. Ancak sorun şu ki o, bunun gerçek olduğuna inanmaktadır. Yanlışlıkla New York City’e kargolandıktan sonra içinde tuttuğu inanılmaz “süper güçlerini" serbest bırakarak kötülüğü alt edecek ve eve dönecektir. Ancak eve dönerken Bolt ve komik arkadaşları kahraman olmak için süper güçlere ihtiyaçları olmadığını anlayacaktır.
Şimdiye dek izlediğiniz en harika maceraya hazır mısınız? Bolt, Hollywood’un en büyük gösterisinin yıldızıdır. Ancak sorun şu ki o, bunun gerçek olduğuna inanmaktadır. Yanlışlıkla New York City’e kargolanıp başrolü paylaştığı, sahibi rolündeki Penny ile ayrılınca Bolt, içinde tuttuğu inanılmaz “süper güçlerini" serbest bırakarak kötülüğü alt edecek ve eve, sahibine dönecektir. Bolt ve arkadaşlarını, kahraman olmak için süper güçlere ihtiyacı olmadığını öğrenecekleri inanılmaz yolculukta ve aksiyon dolu görevlerinde yükseklerden uçan, ölüme meydan okuyan gösterilerine eşlik edin!