Only Murders in the Building
Only Murders in the Building, New York City'deki apartmanlarında bir komşunun gizemli ölümünü araştırırken, gerçek suçla ilgili bir saplantıyı paylaşan ve kendilerini birdenbire gerçek bir suçun içinde bulan üç yabancıyı konu alır.