Deli Boys
Pakistan kökenli Amerikalı iki şımarık kardeş, market sahibi babalarının ani ölümüyle her şeylerini kaybeder ve babalarının gizli suç dünyasıyla yüzleşerek, yeraltı dünyası mirasını devralmaya çalışırlar.
Market sahibi-kodaman babalarının ani ölümünün ardından, Pakistan kökenli Amerikalı iki şımarık kardeş Raj ve Mir Dar, her şeylerini kaybederler ve babalarının aslında bir iş insanı değil, uyuşturucu baronu olduğunu öğrenirler. Panik içinde olan kardeşler tekme tokat, çığlık çığlığa Lucky teyzeleri ve onun düşmanı Ahmad amca tarafından zorla yeraltı dünyasına sürüklenirler. Raj ve Mir, bir felaketten diğerine tökezlerken attıkları her adım ölüm kalım meselesine dönüşür. Artık güven fonları olmadığı için hata yapma lüksleri de yoktur.
Dar'ların parası başlarına dert açar ve Max Sugar'dan yardım isterler. Ama Max'in göz Lucky'dedir!
Mir, aklanan parayla golf sahası anlaşmasına başlarken Raj da Ahmad'ı avlamayı planlar.
Max, Lucky'yi terapiye ikna ederken Mir ve Raj, Ahmad'ın katilini bulmak için dedektifçilik oynar.
Çocuklar Raj'ı kurtarmaya çalışırken Lucky, Max’i hiç de hoş olmayan bir pozisyonda suçüstü yakalar.