Yarım Yamalak Sihir
Nory ve en yakın arkadaşı Reina, sihirli çalışmalar için Sage Akademisi'ne girmeye hak kazanır. Nory sihrini tam yapamadığı için okulda Yarım Yamalak Sihir yapabilenlerin sınıfına yerleşir!
13 yaşındaki Nory ve en yakın arkadaşı Reina, sihirli çalışmalar için Sage Akademisi'ne girmeye hak kazanır. Nory sihrini tam yapamadığı için okulda Yarım Yamalak Sihir yapabilenlerin sınıfına yerleşir. Bu sihirbazlara aynı zamanda YYS denir. Çoğu insan, özel güçleri sebebiyle YYSlerin tehlikeli ve kötü sihirbazların hedefi olduğunu söylese de, Nory ve diğer YYS arkadaşları bunun aksini ispatlamaya çalışır!