Gizemli Evermoor
Crossley’ler yeni ve tuhaf bir köye yerleşmeye çalışırlar ama Evermoor diğer köyler gibi değildir. Üstüne üstlük gençler, bir de normal ergenlik problemleri ile baş ederler!
Tara Crossley ve ailesi, yeni ve tuhaf bir köye yerleşmeye çalışır. Ama Evermoor diğer köyler gibi değildir. Burada onları, geleceği tahmin eden bir duvar halısı ile gizemli bir dokumacılar tarikatı olan Everine’ler beklemektedir. Tabii, sıradan ergenlik sorunlarını ve kardeşler arası rekabeti saymazsak… Tara, güçlerini sorumlu bir şekilde kullanmayı öğrenmelidir. Tara’nın tek istediği normal bir hayat, iyi notlar ve köydeki yeni aşkı Cameron’dır. Ancak bir dizi büyülü talihsizlik, Tara’nın ergenliğe geçiş törenini köy için destansı bir savaşa dönüştürür.