Ödüllü film yapımcısı Dawn Porter, Trilogy Films ve Industrial Media'dan, Lady Bird'ün sesli günlüklerini kullanarak tarihteki en etkili ve en az anlaşılmış First Lady'lerden birinin hikayesini anlatan çığır açıcı bir belgesel film olan Lady Bird Günlükleri geliyor.