Dünyayı Değiştiren Kadınlar
Dünyayı nasıl daha iyi bir yer yapacaksınız? Ev hayatından yükselen yıldızlara, dünyamızı değiştiren kadınlarla tanışın. Ormanda primatlar arasında yaşarlar, gezegenimizin sağlığına dair ipuçları için okyanuslara dalarlar, Afrika mağaralarında insan kökenimizi keşfederler ve uzayda yeni teknolojileri test ederler. Kadınlar dünyamızı ve ona bakışımızı yeniden şekillendiriyor… ve işte onların hikayeleri!