Nemesis
Savcı Sylvia van Maele ve Mali Suçlarla Mücadele Müdürlüğünden Lars van Deurnen, esnetilen uluslararası vergi kanunlarını, izi sürülemeyen belgeleri, posta kutusu şirketlerinin karanlık dünyasını ve mali suçları soruşturmak için güçlerini birleştirirler. Özel hayatı ve iş hayatı iç içe geçmeye başladığında, Sylvia hayatta kalmak için sezgilerine güvenmek zorunda kalacaktır.
Nemesis, Hollanda'da geçen, en üst yönetim kademelerinin dâhil olduğu mali suçlar, vergi kaçakçılığı, izi sürülemeyen belgeler ve posta kutusu şirketlerinin karanlık dünyası üzerine bir komplo polisiye dizisi. Lahey'deki savcı Sylvia van Maele ve Mali Suçlarla Mücadele Müdürlüğünde görevli dedektif Lars van Deurnen, failleri ararken hem paranın ve hem de işlenen cinayetlerin izini sürerler. Ama önleri, onları ne pahasına olursa olsun engellemeye çalışan acımasız bir seçkinler sınıfı tarafından kesilecektir. Özel hayatı ve iş hayatı iç içe geçmeye başladığında, Sylvia, çalışmasını engellemek için konulmuş kural ve uygulamaların bir amacı olduğunu anlar. Hayatta kalmak için, en çok güvendiği insanları karşısına almak anlamına gelse bile, sezgilerine güvenmeyi öğrenmek zorunda kalacaktır.