A Murder at the End of the World
Z kuşağından amatör hafiye ve teknoloji meraklısı hacker Darby Hart, uzak bir yerde düzenlenen bir inzivaya davet edilir ancak konuklardan biri ölü bulunduğunda Darby, katil başka bir can daha almadan önce bunun bir cinayet olduğunu kanıtlamak için yeteneklerini kullanmak zorundadır.
Amatör bir hafiye, münzevi bir teknoloji milyarderinin gizli inzivasına gizemli bir davetiye alır.
Darby, tanık olduğu ölümün aslında bir cinayet olabileceğini düşünür ama kimse ona inanmaz.