Breslau Cinayetleri
Yıl 1936. Berlin’de 11. Olimpiyat Oyunları yaklaşmaktadır. Bu sırada Breslau’da vahşi bir cinayet işlenir. Tartışmalı ama etkili yöntemleriyle tanınan Polonya kökenli komiser Franz Podolsky, bu gizemi çözebilecek tek kişidir. Katille tehlikeli bir oyun başlar; bu oyun hem kariyerini hem de özel hayatını tehdit eder.
Yıl 1936. 11. Olimpiyat Oyunları yaklaşırken, bütün dünyanın gözü Üçüncü Reich’ın başkentindedir. Bu sırada Breslau’da işlenen vahşi bir cinayet, propaganda kampanyasını çökertme ve büyük spor etkinliğini sekteye uğratma tehlikesi taşımaktadır. Soruşturmayı zamanında sonuçlandırabilecek tek kişi, Polonya kökenli komiser Franz Podolsky’dir. Tartışmalı ama etkili yöntemleriyle tanınan Podolsky, giderek yükselen kötülükle yüz yüze gelir. Kendi içsel şeytanlarıyla mücadele ederken katille ölümcül bir kedi-fare oyununa girer; bu oyun hem kariyerini hem de özel hayatını tehdit eder.
1936’da Breslau’daki bir otelde yaşanan iki cinayet, bir dedektifin hayatını değiştirecektir.
Podolsky seçim yapmalı: Aşk mı, soruşturma mı? Katil yeniden vurur - bu kez daha da yaklaşarak.
Breslau’da dehşet. Katil’i bulmayı herkes istemiyor. Ancak Podolsky’nin elinde yeni bir ipucu var.
Podolsky şüpheyle doludur. Dosyayı kapatma baskısı artarken hayatı parçalanmaktadır.
Şehri sarsan bir başka kurban… Podolsky geri dönmek zorundadır – ama zihni uçurumun eşiğindedir.
Yeraltının gölgelerinde, kariyerleri gömüp soruşturmayı rayından çıkarabilecek bir gerçek saklı.
Lena tehlikede. Kayıt, gizli bir sırrı ve şok edici geçmişe uzanan bir izi ortaya çıkarıyor.