Goofy and Wilbur
Goofy, kendini evcil çekirge dostu Wilbur ile birlikte balıkları ağına çekmek için çalışırken bulduğu bu yaratıcı kısa filmle kendi solo çizgi film serisini başlattı. Çok geç olmadan Wilbur'un içinde bulunduğu tehlikeyi fark etmeyen Goofy, arkadaşını aç bir kurbağa ile birlikte sonu belirsiz bir kaderden kurtarmak için harekete geçer.