Ronaldo
Kendisi çevresi ve futbol ortamında benzeri görülmemiş bir şekilde 14 ay boyunca çekilen bu film, futbolun en ünlü figürlerinden birinin ilk resmi ve tam yetkili filmi. Bu hareketli ve büyüleyici belgeselde, dünya ilk kez canlı bir şekilde samimi ve benzersiz bir şekilde futbolcuya, babaya, aile babasına ve arkadaşa kapalı kapılar ardında erişebiliyor. Derinlemesine sohbetler, son teknoloji futbol görüntüleri ve daha önce hiç görülmemiş arşiv görüntüleri ile film, kariyerinin zirvesindeki üç Ballon D'Or sahibi Cristiano Ronaldo'nun sportif ve kişisel yaşamına dair şaşırtıcı bir fikir veriyor. "Senna" ve "Amy"nin yapımcılarından Ronaldo, izleyicileri fırtınanın ortasında ikonik bir sporcu olarak yaşamanın nasıl bir şey olduğuna dair samimi ve aydınlatıcı bir yolculuğa çıkarıyor.