Flintoff
"Flintoff", spor efsanesi Freddie Flintoff'un hikayesini eşsiz bir erişimle anlatıyor. İngiltere adına iki Ashes serisi kazanmasından, kriketin ötesine geçerek bir İngiliz TV ikonu haline gelmesine ve nihayet 2022'de hayatını değiştiren araba kazasından sonra oyuna geri dönmesine kadar, Freddie'nin olağanüstü hayatını ve kariyerini belgelediği bu film, bir direnç ve yeniden keşfetme öyküsü.