Tekli̇f 6 Mayis’ta sona erecek
Güç Uyanıyor kahramanlarının, galaktik efsanelerle birlikte Güç'ün sırlarını ve geçmişin şaşırtıcı keşiflerini ortaya çıkardığı destansı bir macerayla Star Wars hikayesi devam ediyor.