Star Wars: Gizli Tehlike
Karanlık güçler tarafından işgal edilen barışçıl bir gezegenin lideri olan Kraliçe Amidala'yı kurtarırlarken, Jedi Şövalyeleri Obi-Wan Kenobi ve Qui-Gon Jinn, olağanüstü güce sahip olan 9 yaşındaki Anakin Skywalker'ı keşfeder.
Star Wars Bölüm I - Gizli Tehlike'nin destansı aksiyonu ve unutulmaz maceralarını ilk defa dijital ortamda izleyin. Anakin Skywalker'ın yolculuğundaki ilk önemli adımlarına eşlik edin. Kraliçe Amidala'yı Naboo gezegeninin işgalinden kurtardıktan sonra çöl gezegen Tatooine’e inen, Jedi Ustası Qui-Gon Jinn ve öğrencisi Jedi Obi-Wan Kenobi, Güç yönünden olağanüstü yeteneğe sahip sahip 9 yaşındaki genç köle Anakin Skywalker'ı keşfeder. Anakin heyecanlı bir mücadelenin ardından Pod Yarışı’nı kazanır ve ödül olarak özgürlüğünü alarak, Jedi eğitimi almak için evini terk eder. Kahramanlarımız Naboo gezegenine dönerler. Anakin ve Kraliçe büyük işgal kuvvetleriyle uğraşırken, iki Jedi, Darth Maul isimli ölümcül düşmanla mücadele eder. Daha sonra anlaşılacaktır ki, bu işgal tekrar ortaya çıkan ve Sith olarak bilinen karanlık güçlerin uğursuz planının yalnızca ilk adımıdır.