İstihbarat // Casuslar, Gerilim
Bu casus filminde Jennifer Lawrence'ın canlandırdığı eski bir balerin olan Dominika, Serçe Okulu isimli bir devlet programına girmeye zorlanır. Bu program onu ihanet dolu bir casusluk oyununun ortasına atar.
Bu casus filminde Jennifer Lawrence'ın canlandırdığı eskiden balerin olan Dominika, Serçe Okulu isimli bir devlet programına girmeye zorlanır. Bu program onu ihanet dolu bir casusluk oyununun ortasına atar. Sonunda ölümcül bir ajana dönüşür, ama kaçmayı her şeyden çok istediği bir dünyada sıkışıp kalır. "Kızıl Serçe, hikaye sonuna kadar sizleri şekilden şekle sokacak ve hazırlıksız yakalanacaksınız." (Dish Nation-Fox TV).