Denizde İsyan
Küresel bir krizin ortasında USS Alabama, nükleer füzelerini ateşlemesi için Üçüncü Dünya Savaşı'nın başladığına işaret eden onaylanmamış bir emir alır.
Seyirciler ve eleştirmenler tarafından oldukça beğenilen bu aksiyon filminde Denzel Washington Hollywood'un sevilen yıldızı Gene Hackman'ın yanı sıra Viggo Mortensen ve James Gandolfini'ye katılıyor. Küresel bir krizin ortasında USS Alabama, nükleer füzelerini ateşlemesi için Üçüncü Dünya Savaşı'nın başladığına işaret eden onaylanmamış bir emir alır. Denizaltının sayılan komutanı (Hackman) ve zeki subayı (Washington) arasında emirlerin geçerliliğiyle ilgili bir gerilim yaşanır ve ikisi de denizaltının kontrolünü almak için birbirleriyle mücadele eder. Denizin altındaki bu destansı çatışma alevlenirken, Crimson Tide sinema heyecanını yeni bir boyuta taşıyacak.