Arkadaşlarım Tigger ve Ayı Winnie
Yüz Hektar Ormanı'nda yaşayan Pooh, Tigger ve arkadaşlarına yeni komşular katılıyor - altı yaşındaki süper sevimli Darby ve yavru köpeği Buster. Maceracı Süper Dedektifler Tigger ve Pooh sayesinde seyirciler gizemleri çözüyorlar!