Yuvaya Dönüş II: San Francisco'da Kayıp
Evcil hayvanlar, tatil yapan sahiplerinden yanlışlıkla ayrıldıklarında, Chance, Shadow ve Sassy, Golden Gate Köprüsü'nün karşısındaki evlerini bulmaya çalışarak San Francisco'nun acımasız sokaklarında gezinirler.
En sevdiğiniz konuşan hayvanlar üçlüsü, tüm ailenin heyecan ve kahkahalarla dolup taşacağı bu aksiyon dolu Disney macerasında geri dönüyor! Evcil hayvanlar, tatil yapan sahiplerinden yanlışlıkla ayrıldıklarında, Chance, Shadow ve Sassy, Golden Gate Köprüsü'nün karşısındaki evlerini bulmaya çalışarak San Francisco'nun acımasız sokaklarında gezinirler. Ancak yol, hem insan hem de hayvan olmak üzere bir dizi tehlike tarafından kapatılmıştır. Heyecan verici, eğlenceli bir macerada çok cesur, çok sevimli üç evcil hayvan için başka bir inanılmaz yolculuk.