The Secret Life of Bees
1964 yazında, 14 yaşındaki beyaz bir kız istismarcı babasından kaçar ve Afrika-Amerikalı eksantrik bir arıcı kadın ile onun iki kız kardeşine sığınır ve ölen annesiyle ilgili bir gizemi çözmeye koyulur.
1960’ların çalkantılı sivil haklar hareketi sırasında Güneyde geçen Hayatın Getirdikleri filmi, sevgi, kardeşlik, kabul ve affetmeye duyulan ihtiyaç hakkında dokunaklı ve evrensel bir hikâyedir. Genç bir kız ve dadısı, en çok satan romandan esinlenen bu dönem dramasında bir bal çiftliği sahibi olan Afrika-Amerikalı üç bağımsız kız kardeşle birlikte yaşamaya başlar.