Kağıttan Kentler
The Fault in Our Stars'ın yazarından, bu etkileyici, esrarlı aşk öyküsünde, Quentin (Nat Wolff) ve Margo'nun (Cara Delevingne) çıktığı tüm gece süren bir maceranın ardından Margo kaybolur.
John Green'in çok satan "The Fault in Our Stars" romanından esinlenen KAĞITTAN KENTLER, Quentin ve esrarengiz komşusu Margo üzerinden anlatılan bir yetişkinliğe geçiş öyküsü. Margo esrarlı şeylere öyle meraklıdır ki kendisi bir esrar perdesi ardında kaybolur. Quentin'le birlikte büyüdükleri kasabada gece boyunca yaşadıkları maceradan sonra Margo yok olur; fakat ardında Quentin'in çözmesi için ipuçları bırakır. Bu arayış Quentin ve cingöz arkadaşlarını, hem komik, hem hüzünlü, heyecan dolu bir maceraya sürükler. Quentin, Margo'yu bulmak için, arkadaşlık ve sevginin gerçek anlamını bulmak zorundadır.