Animasyon, Fantastik
Bu ayrıntılı Aptal Senfoni çizgi filmi, tahta bir ayakkabı teknesiyle aya yolculuk eden üç bebek hakkında rüya gibi bir fantezidir. Yol boyunca yıldız avına çıkarlar ve ağlarına bir kuyruklu yıldız takılarak onları gece gökyüzüne çeker. Bir fırtına koptuğunda, bir ay ışını üzerinde dünyaya kayarlar ve küçük bir uykucu olarak bir beşiğe geri dönerler...