Akıllı Küçük Tavuk
Bu kısa animasyon filmi Akıllı Küçük Tavuk’ta, ilk kez görünen Donald Duck’a katılın. Donald ve Peter Pig, Akıllı Küçük Tavuk’a mısır ekerken ve toplarken yardım etmeyi reddederler fakat sıra yemeğe geldiğinde yardım etmeye çok heveslidirler.
Donald Duck’a, ilk defa sahne aldığı bu klasik, kısa animasyon filmi Akıllı Küçük Tavuk’ta eşlik edin. Akıllı Küçük Tavuk mısır ekerken, Peter Pig’in ve Donald Duck’ın kendisine yardım etmelerini ister fakat her ikisi de “karın ağrısı” bahanesi ile yardım etmeyi reddederler. Mısırların hasat zamanı geldiğinde Peter Pig ve Donald hala Tavuk’a yardım etmeyi reddederler ve hasadı civcivleri ile birlikte yapmak zorunda kalır. Sonunda, tavuk mısırı pişirir ve birazını Donald ve Peter Pig'e sunar, ancak daha dikkatli baktıklarında bir sürprizle karşılaşırlar.