Superstar
Amerikan kültürünü etkileyen aykırı kişilerin hiçbir yerde olmayan fotoğrafları ve özel hayatlarına tanık oluruz. Arkadaşları ve aile yakınlarından göz kamaştırıcı başarıları ve şöhretin yıkıcı etkilerini dinleyip bu yıldızların hayatlarını yakından inceleyin.