Vampirina: Genç Vampir
Vee müzik hayallerinin peşinden gitmek için Transilvanya'yı terk edip yatılı okula girer. Vampir kimliğini gizli tutarken, beklenmedik engeller onu gölgelere geri döndürmekle tehdit eder.