Coop ve Cami Soruyor
Cooper ile Cameron Wrather ortaokula giden iki kardeştir. Birlikte, Coop'un online programı "Wrather Tercihi"ni sunarlar.
Cooper ile Cameron Wrather ortaokula giden iki kardeştir. Birlikte, Coop'un online programı "Wrather Tercihi"ni sunarlar. İkili, küçük kardeşleri Ollie ve Coop'un en yakın arkadaşı Fred'in yardımıyla programın milyonlarca takipçisine (Wrathercılar) ezber bozan sorular ve yanıtlar sunar. Takipçiler de onlara, hayatın gündelik ve zıpır sorunlarını çözmede yardımcı olur. Wrather'ların curcunalı evinde her gün başka bir maceradır!