Disney's Animal Kingdom’ın Sihri
Disney hayranlarının en sevdiği Josh Gad tarafından seslendirilen Disney's Animal Kingdom'ın Sihri, izleyicilere dünyanın en sevilen iki hayvan deneyiminin, Disney's Animal Kingdom Tema Parkı ve EPCOT'taki The Seas with Nemo & Friends'in ardındaki sihri keşfetmeleri için sahne arkasına bir geçiş sağlıyor. İzleyiciler, Parkların hayvanlarına eşi görülmemiş bir şekilde erişiyor ve onlarla olağanüstü bağlar kurmuş olan hayvan bakımı uzmanlarıyla tanışıyor.
Disney hayranlarının en sevdiği Josh Gad tarafından seslendirilen Disney's Animal Kingdom'ın Sihri, izleyicilere dünyanın en sevilen iki hayvan deneyiminin, Disney's Animal Kingdom Tema Parkı ve EPCOT'taki The Seas with Nemo & Friends'in ardındaki sihri keşfetmeleri için sahne arkasına tam kapsamlı bir geçiş sağlıyor. İzleyiciler, gezegendeki en nadide ve güzel yaratıklara eşi görülmemiş bir erişim elde ediyor ve Parkların 5.000'den fazla hayvanıyla olağanüstü bağlar kuran hayvan bakım uzmanlarıyla tanışıyor. Sekiz bölümün her biri, Dünyanın En Büyülü Yeri'ndeki ayrıntılara dalarak işletimin ve Hayal Mühendisliği'nin çoklu cepheli yönlerini gözler önüne seriyor. 300'den fazla türün muhteşem geçidini tanıtan bu dizi, Disney, doğa ve hayvan hayranlarını goril birliğinin en yeni üyesi olan bebek Grace de dâhil olmak üzere tüm Park sakinleriyle takılmaya davet ediyor. Kenya'daki süper anne Masai zürafasıyla yüz dize gelmek için ve su aygırı Gus ile yakın ve kişisel bir temas kurmak için Harambe Vahşi Yaşam Koruma Alanı'na zıplayın. İzleyiciler, topraklarının efendisi olan alfa erkek Afrika aslanı Dakari'ye tanık olmak ve sürünün gerçek hükümdarı olan alfa dişi aslan Kinsey ile tanışmak için savanaya gidebilirler. Dizi, Disney's Animal Kingdom Tema Parkı'na ilham veren dünyaca ünlü özveri, öncü koruma ve vizyoner dehayı ortaya çıkarmak için özel yapım GoPro muhafazaları, 5 buçuk metrelik vinçler ve su altı kamera sistemleri dâhil olmak üzere en son teknolojiyi içeriyor.