Bertie Gregory ile Epik Maceralar
Kısmen vahşi yaşam ve kısmen macera dizisinde, genç National Geographic kaşifi Bertie Gregory'nin dünyayı dolaşırken vahşi hayvanların olağanüstü görüntülerini yakaladığı maceralarını takip edin. Teknik sihirbazlık, gizli saha çalışması ve aşırı azmin bir kombinasyonunu kullanarak, o ve ekibi zorlukların ve tehlikelerin üstesinden gelmeye ve kendi şartlarına göre vahşi hayata mümkün olduğunca yaklaşmaya çalışıyor.