Disney Worldbuilders
Ödüllü yönetmen Leslie Iwerks; Avatar, Star Wars, Marvel, Pixar, Frozen, Zootopia'nın arkasındaki yaratıcı liderlerle Disney'in hikâyeleri dünyalara dönüştürme gücünü anlatıyor. Özel söyleşiler sunan film evren yaratmanın Disney'in geleceğini nasıl şekillendirdiğini inceliyor.
Disney Worldbuilders'ta ödüllü yönetmen Leslie Iwerks; Avatar, Star Wars, Marvel, Pixar, Frozen, Zootopia ve daha birçok yapımın arkasındaki yaratıcı liderlerle bir araya gelerek Disney'i bu kadar özel kılan şeyi, yani hikâyeleri dünyalara dönüştürme gücünü gözler önüne seriyor. Ender bulunan söyleşiler ve özel çekimler sunan film hayal gücünün deneyime dönüşme sürecini, Disney Parkları'nın geleceğin hikâye anlatıcılarına nasıl ilham verdiğini ve evren yaratma sanatının Disney'in geleceğini nasıl şekillendirdiğini mercek altına alıyor.