Hayal Mühendisliğinin Hikayesi
Benzersiz erişim ile Akademi Ödülü adayı film yapımcısı Leslie Iwerks izleyiciyi, The Walt Disney Company'nin az bilinen tasarım ve geliştirme merkezi Walt Disney Hayal Mühendisliği perdesinin ardında bir yolculuğa çıkararak dünyanın dört bir yanındaki Disney tema parklarının nasıl yapıldığını gösteriyor.
Her Disney eğlence parkının büyüsünün arkasında çamur, ter ve göz yaşı vardır. Mutlu etmek zor iştir. Neredeyse yetmiş yıldır sanatçılar ve mühendislerden oluşan, Hayal Mühendisleri denen eşsiz bir ekip Walt Disney'in aklındaki imkansız düşünceleri, milyonlarca insanın yüreğine dokunan küresel bir fenomene dönüştürüyorlar. Benzersiz erişim ile Akademi Ödülü adayı film yapımcısı Leslie Iwerks izleyiciyi, The Walt Disney Company'nin az bilinen tasarım ve geliştirme merkezi Walt Disney Hayal Mühendisliği perdesinin ardında bir yolculuğa çıkararak dünyanın dört bir yanındaki 12 Disney tema parkının nasıl yapıldığını gösteriyor.
Walt Disney, hayalindeki Disneyland konseptini yaratmak için sanatçı ve mühendislerden ekip kurar.
Walt’ın ölümünden sonra Hayal Mühendisleri onun vizyonunu Florida'da sürdürüp dünyaya açılırlar.
Michael Eisner ve Frank Wells Hayal Mühendisliğini canlandırır ve önemli bir büyümeye liderlik eder.
Bob Iger’ın liderliğinde Hayal Mühendisleri yaratıcılık rönesansına başlatır ve parkları geliştirir.