Zamanın Kıyısında
Ülkesindeki buzulların yok oluşu ve çok sevdiği büyükanne ile büyükbabasının kaybıyla yüzleşen İzlandalı yazar Andri Snær Magnason'un arşivleri, elden kayıp giden her şeyi saklayan bir zaman kapsülüne dönüşür: aile, anılar, zaman ve su.