Alex Honnold ile Arktik Tırmanışı
Alex Honnold 1.200 metrelik faleze tırmanmak ve iklim değişikliğinin bölgedeki etkilerini araştırmak üzere Grönland'a gidiyor.
Alex Honnold daha önce hiç tırmanılmayan, dünyanın en yüksek kayalıklarından birine tırmanmak üzere altı haftalığına Grönland'a gidiyor. Ama bu yalnızca bir tırmanma seyahati değil. Alex ve ekibi, buzul bilimci Heidi Sevestre'nin de yardımıyla Arktik'teki buzulların, buz tabakasının ve fiyortların üzerindeki iklim değişikliği etkilerini araştırıyor.