Hitch
Utangaç Albert’a (Kevin James) zengin ailenin güzel kızı Allegra Cole’un (Amber Valletta) kalbini nasıl kazanacağını öğretmeye çalışan New York’lu "aşk doktoru" Alex Hitchens (Will Smith), bir yandan magazin yazarı Sara Melas’ı (Eva Mendes) etkilemeye çalışmaktadır.
Aşk doktoru Alex Hitchens, erkeklere flört edebilmeleri için yardımcı olarak hayatlarının kadınını bulmalarını sağlamaktadır. Sara, bir New York gazetesinde dedikodu köşe yazarı olarak çalışmaktadır. Her ikisi de karşı cinsler olarak ziyadesi ile donanımlıdırlar. Doğalarının uyumsuzluğuna rağmen Alex ile Sara bir ilişki yaşamaya başlarlar. Sara'nın en son mercek altına aldığı kişi, Alex'in müşterisi çıkınca işler karışmaya başlar. Will Smith, Eva Mendes gibi isimlerle parlayan film kaçırılmaması gereken bir romantik komedi tadında izleycisi ile buluşuyor.