Down With Love
1963 New York'unda, tavsiye köşesi yazarı olan aşka tövbe etmiş bir kadın, onu tuzağa düşürmeye karar veren zampara bir gazeteciye aşık olur.
Bir erkek dergisinde gazetecilik yapan zampara ve maço bir salon erkeğinin, kendine ait gizli bir gündemi olan feminizm yanlısı popüler bir yazarla tanışmasıyla ortaya çıkan klasik kadın-erkek savaşı şamatası, beklendiği gibi "çift" olarak mutlu sonla biter.