Goofy ile Evdeyiz
Goofy, “Disney Sunar: Goofy ile Evdeyiz” adlı yepyeni, el çizimi üç kısa animasyonun olduğu seride bizlere ilginç ipuçları ve komik bilgiler veriyor. Aynı zamanda maske takma, yemek yapmayı öğrenme ve bir oturuşta dizi bitirme konularında ustalaşıyor. Yönetmen koltuğunda Disney’in ünlü animatörü ve yönetmeni Eric Goldberg (“Aladdin,” “Pocahontas,” “Fantasia/2000") var.
Goofy, dışarıdaki dünyada bir maceraya hazırlanırken maske takmanın inceliklerini gösteriyor.
Goofy vaktini yemek yapmayı öğrenmeye ayırınca, komedinin ve facianın da tarifini yapıyor.
Goofy kendini ateşe atıp bir oturuşta dizi bitirme konusunda ne kadar esnek olabileceğini gösterir.
Goofy, Walt Disney Animation Studios'un yaptığı kahkaha dolu üç yeni kısa animasyonla geri döner.