Suspect: The Shooting of Jean Charles de Menezes
Temmuz 2005'te Londra'da polis bir terörist hücresinin peşindedir. Bir izleme operasyonu sırasında yaşanan sıra dışı olaylar dizisi, masum genç bir Brezilyalının şüpheli olarak yanlış tanımlanmasına ve vurularak öldürülmesine neden olur. Yakınları açıklanan yanlış bilgilere karşı mücadele verirken, beklenmedik bir kaynaktan destek bulurlar ve Başkent polisi, vurulma olayıyla ilgili ağır gerçeklerle yüzleşmek zorunda kalarak krize sürüklenir.
İngiliz polislik tarihinin en feci hatalarından birinin hikâyesinde, Londra 7 Temmuz 2005'teki yıkıcı bombalı saldırıların şokunu yaşarken, Başkent Polisi gerektiği halde ölümcül güç kullanmaya karar vererek geniş çaplı bir terörle mücadele operasyonu başlatır. Bunlardan ayrı olarak başka bir terörist hücre, 7 Temmuz'daki katliama eşdeğer bir saldırı planlamaktadır. Terörle mücadele operasyonu sırasında polis Londra'da bir adrese büyük çaplı bir izleme operasyonu düzenler, ancak sıra dışı olaylar dizisi masum bir Brezilyalı gencin şüpheli olarak yanlış tanımlanmasına ve vurularak öldürülmesine neden olur. Yas tutan ailesi açıklanan yanlış bilgilere karşı ve cevaplar için mücadele verirken, Başkent polisi krizin içine düşer ve memurlar trajediyle ilgili ağır gerçeklerle yüzleşmek zorunda kalır.
Londra'daki yıkıcı 7/7 bombalamalarının ardından başka bir terör hücresi saldırı planlar.
Polisin izleme operasyonu, masum bir metro yolcusunun vurularak öldürülmesi trajedisiyle sonuçlandı.
Polis silahlı saldırının sonuçlarıyla boğuşurken bir sekreter hayatını değiştirecek bir karar verir.