Tekli̇f 6 Mayis’ta sona erecek
Bu dramatik dizide, davaya atanan dedektiflerin, maktulün yas tutan ailesinin ve şüphelilerin hikayeleri tek bir cinayette kesişir. Hikaye ilerledikçe, hiçbir şeyin kazara olmadığı; herkesin bir sırrının olduğu ve karakterler hayatlarına devam ettiklerini düşünse de geçmişlerinin peşlerini bırakmadığı su yüzüne çıkar.