Camden
Londra'daki müziğin kalbinin attığı yerde geçen "Camden", dünyanın en ikonik sanatçılarından bazılarının hayatlarının ve kariyerlerinin, Londra'nın bu köşesinde ortaya çıktığını anlatıyor. Arşiv görüntüleri, gözlem çekimleri ve röportajlarla birlikte Camden'ın zengin tarihini keşfedeceğiz. Çıktıkları ilk işlerden kapalı gişe konserlere, gecelerin sıkıntılarına, müziği keşfetmekle geçen bir gençliğe kadar, dünyanın en meşhur müzisyenlerinden Camden'ı dinleyeceğiz.