Kibritçi Kız
Alexander Borodin’in "Yaylı Çalgılar Dörtlüsü No 2, D Majör, Üçüncü Hareket: Notturno (Andante)" müziği eşliğinde, zavallı bir genç kız, ısınmak için yaktığı kibritlerin alevinde, onu mutlu eden görüntüler görür.