Mickey ve Arkadaşları: Şeker mi, Şaka mı?
Mickey ve arkadaşları, en iyi ikramları bulmak için kasabadaki en ürkütücü eve ulaştıklarında şeker mi şaka mı diye sormaya çıkarlar. Onlara Cadılar Bayramı büyüsü yapan Cadı Hazel ile tanışırlar.
Mickey ve ekibi şaka mı, şeker mi diye sormak için çıktıklarında, Donald o güne kadar gördüğü en ürkütücü malikaneyi görür. En ürkütücü evde en iyi ikramların olduğu inancıyla, arkadaşlarını ziyaret etme riskini almaya ikna eder. Evin sahibinin Cadı Hazel olduğu ortaya çıkar; Hazel'ın hiç ikramı yoktur ve bunun yerine onlara büyü yapar. Şarkılar ve komik ürkütücülükle Mickey ve Arkadaşları: Şeker mi, Şaka mı?, Cadılar Bayramı'nın eğlencesini ve arkadaşlığın önemini gözler önüne serer.