Anthem
Anthem, ünlü besteci Kris Bowers ve ünlü yapımcı Dahi liderliğindeki bir grup Amerikalı sanatçının yeni bir Amerikan marşı yaratma arayışıyla ülkeyi dolaşmalarını konu alan uzun metrajlı bir belgesel.