The Beatles: Get Back - İlk Bakış
The Beatles, Twickenham Stüdyolarına gelir. 14 şarkı kaydedip konser vermeleri için üç hafta vardır.
John, Paul ve Ringo çıkıp giden George’la buluşur ve kaydı Apple Stüdyolarına taşırlar.
The Beatles üç yılın ardından canlı performansa çıkıp çıkmayacağına karar vermelidir.