Narnia Günlükleri: Aslan, Cadı ve Dolap
Walt Disney Pictures ve Walden Media, C.S. Lewis'in zamansız ve sevilen macerasını sunarken, başka bir dünyaya girmeye hazırlanın. Şaşırtıcı derecede gerçekçi özel efektler eşliğinde; gizemli bir profesörün taşradaki konağında saklambaç oynarlarken sihirli bir dolabın içinde Narnia'nın dünyasını bulan dört kardeş Lucy, Edmund, Susan ve Peter'ın kahramanlıklarını deneyimleyeceksiniz. Çocuklar, orada kötü Beyaz Cadı Jadis tarafından sonsuz bir kış dünyasına dönüştürülen, konuşan canavarların, cücelerin, panların, insan başlı atların ve devlerin yaşadığı büyüleyici ve bir zamanlar huzurlu olan bir diyar keşfederler. Bilge ve muhteşem Aslan'ın yardımıyla çocuklar, ülkeyi Cadı'nın buzul güçlerinden sonsuza kadar kurtarmak için Narnia'ya muhteşem iklimsel bir savaşta liderlik ederler! Tütün görüntüleri içerir.