Narnia Günlükleri: Prens Kaspiyan
Pevensie Çocukları - Peter, Susan, Edmund ve Lucy - ilk maceralarından bir yıl sonra Narnia'ya döndüklerinde, 1300 Narnia yılı geçtiğini öğrenirler. Tahtta kötü bir kral vardır ve Prens Kaspiyan'ı sürgünden kurtarıp, hakkı olan hükümranlığını yeniden tesis etmek ve büyülü diyarlarına barış ve zaferi geri getirmek için görkemli Aslan ile tekrar birlikte çalışmalıdırlar.
Narnia'ya ilk seyahatlerinden bir yıl sonra Peter, Susan, Edmund ve Lucy Pevensie kardeşler geri döner ve sihirli krallıklarında yüzlerce yılın geçmiş olduğunu görürler. Birçok şey değişmiştir ve bıraktıklarında huzurlu olan yerde her şey iyi değildir. Büyülü diyarlarına barış ve zaferi geri getirmek için Narnia'lılara olağanüstü bir yolculukta liderlik ederlerken, yasal varis Prens Kaspiyan'ın hakkı olan hükümranlığını yeniden tesis etmek için görkemli Aslan, arkadaş canlısı yeni Narnia yaratıkları ve Prens'le tekrar birlikte çalışmalıdırlar.