Sular Çekilince: Alkatraz
Sular Çekilince: Alkatraz’da, bilimsel keşifler ve gelişmiş CGI ile dünyanın en kötü şöhretli hapishanesini çevreleyen ölümcül sular boşaltılıyor. San Francisco Körfezi tamamen kurutulunca, kötü şöhretli ada hapishanesi sonunda sırlarını ortaya çıkararak, oradan kaçmanın neden neredeyse imkansız olduğunu gösteriyor.